10 січня 2020 року. І знову – педрада!

Говорили про підвищення кваліфікації, особливості планування освітнього процесу в ІІ-ому семестрі 2019-2020н.р.

        Епіграфом колективної роботи взяли слова Ю.А. Конаржевського: «З уроку починається навчально-виховний процес, уроком він і
закінчується. Усе інше в школі грає
хоча й важливу, але допоміжну
роль, доповнюючи і розвиваючи
все те, що закладається в ході
уроку
».                                               

     Так,  усе найважливіше для школяра відбувається на уроці, оскільки за роки навчання він відвідує їх майже 10 тисяч. І вчитель 90% робочого часу присвячує саме уроку: його плануванню, проведенню, модернізації, рефлексії над ним тощо.
      Гарна школа також починається з уроку. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями, батьками. Час вносить корективи в його структуру й типологію, в методи і засоби навчання, однак авторитет самого заняття настільки високий і міцний, що не підлягає сумнівам навіть найсміливіших критиків.
       Підкреслили важливість аксіоми дня -  «Не звузити життя до уроку, а розширити урок до життя».

      Порушували питання, які залишилися без відповідей :

Як ефективно формувати компетентності в умовах знаннєвої, перенасиченої фактичним матеріалом навчальної програми?
Чи потрібно давати дитині тільки ті знання, які
знадобляться в житті, і як дізнатися, що знадобиться?
Як бути, коли метою є формування компетентностей, а
в підсумку   -перевіряються знання?

        Ми готуємо дітей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,
про існування яких ми ЩЕ не знаємо.

        Розглядали структурні компоненти, методи, прийоми і технології сучасного уроку;  вимоги до його підготовки, структури, змісту, техніки проведення; навички сучасного вчителя: моделювання , проектування, конструювання.

        Застосували  технологію «Дискусійна карусель» для обговорення таких  питань:    Чи потрібні домашні завдання?! Поточна оцінка на уроці обов’язкова чи ні? За якими критеріями виставляються оцінки на сучасному уроці? Тематична оцінка – це середнє арифметичне поточних чи ні? Чи може вчитель поставити тематичну оцінку «7», якщо такої оцінки впродовж вивчення теми не було?

Презентували аргументовані відповіді на  ці запитання.        

«Учитель закидає вудку, а рибку має ловити учень», «Школа наказує за помилки, а потрібно винагороджувати за успіхи», - прозвучало у висновках.

           Розробили завдання конструювання  технологічної карти конкретного       сучасного уроку в контексті компетентнісного підходу  (за модулями - етапами).   

Висловили бажання  розглянути цікаві позапланові питання на засіданні наступної педради.

         Діяльність педагога багатогранна, коло обов’язків дуже широке, радощі і перемоги чергуються з  прикрощами і невдачами. Але водночас – це радість  спілкування, це бажання бути потрібним кожному своєму учневі й досягнення маленьких чи  великих перемог у навчанні та вихованні. Кожен  намагається відшукати свої шляхи вирішення, здавалося б, одних і тих же завдань. І чим вища майстерність учителя, тим результативнішим є процес навчання і виховання: менше конфліктів, більше доброти і взаєморозуміння у відносинах між педагогом та його учнями.

       Всі ми прийшли до школи за покликанням серця, щоб віддати свою любов дітям.

Дякую своїм колегам за активну співпрацю! Бажаю яскравих  фарб життя, нескінченної палітри з великою розмаїтістю тонів і півтонів, а також різноманітних картин і полотен на кожному уроці! !!          

 

Заступник керівника з НВР  Людмила КОТЯШ

Презентували аргументовані відповіді на  ці запитання.         «Учитель закидає вудку, а рибку має ловити учень», «Школа наказує за помилки, а потрібно винагороджувати за успіхи», - прозвучало у висновках.

           Отримали завдання конструювання  технологічної карти конкретного       сучасного уроку в контексті компетентнісного підходу  (за модулями - етапами).   

 

 

Ситуація успіху!

Крім запланованих питань, Серед думок прозвучало- =:

 

До 31.01.Групова робота.     



Download
З досвіду контрольно-аналітичної діяльності Залузького НВК
аналітична діяльність.pptx
Microsoft Power Point Presentation 1.0 MB


План організаційно-педагогічної роботи членів педколективу Залузького ОЗЗСО І-ІІІ ступенів на  період карантину – з 12.03. по 03.04.2020 року.

з/п

П І П педагога

Предмет викладання

Тема, над якою працює

Форма

звіту

Підпис

1.

Котяш Л.М.

Керівник закладу освіти

Організація дистанційного навчання під час карантину.

 

 

2.

Котяш Л.Л.

Заступник керівника з НВР, укр.. мова та л-ра

Моделювання творчих завдань на уроках української мови та літератури для учнів як засіб спонукання до навчальної діяльності та мотивації саморозвитку учнів.

 

 

3.

Жакун Н.А.

Заступник керівника з ВР,поч.класи

Формування свідомості учнів засобами національно-патріотичного виховання.

 

 

4.

Котяш Л.О.

укр. мова та л-ра

Орієнтація на загальнолюдські цінності як «інструмент» розв’язання життєвих проблем.Компетентнісно орієнтовані завдання на уроках української мови та літератури.

 

 

5.

Котяш Ол.І.

укр. мова та л-ра

Шляхи аналізу тексту на уроках української мови та літератури.

 

 

6.

Шворак Л.В.

укр. мова та л-ра

Використання технології розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури.

 

 

7.

Жакун Н.О.

Рос. мова, заруб.л-ра

Шляхи аналізу тексту на уроках російської мови та зарубіжної літератури.

 

 

8.

Шевня Л.Л.

заруб.л-ра

Формування читацької активності учнів на уроках зарубіжної літератури.

 

 

9.

Котяш Ок.Ол.

укр. мова та л-ра заруб.л-ра

Формування комунікативної творчості на уроках української мови, української та зарубіжної літератур засобами інноваційних технологій.

 

 

10.

Котяш В.М.

англ.мова

Розвиток навичок діалогічного мовлення на уроках англійської мови. Рольові ігри в навчанні діалогічного мовлення.

 

 

11.

Куришко Т.В.

англ.мова

Формування комунікативної компетентності на уроках англійської мови шляхом упровадження новітніх технологій.

 

 

12.

Деркач С.Я.

Суспільні предмети

Формування історичних предметних компетентностей.

 

 

13.

Жакун М.В.

Суспільні предмети

Використання історичного краєзнавства на уроках історії.

 

 

14.

Лавор Ю.В.

Географія, економіка

Розвиток розумових здібностей на уроках географії.

 

 

15.

Котяш Ок.С.

Пед.-організатор

Виховання активної особистості через роботу учнівського самоврядування.

 

 

16.

Жакун М.Тр.

Хімія, біологія

Формування ключових компетентностей  шляхом упровадження інноваційних технологій на уроках хімії та біології.

 

 

17.

Шах Р.С.

Біологія, природа

Розвиток творчих здібностей під час вивчення біології.

 

 

18.

Жакун В.Ф.

математика

Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу.

 

 

19.

Полюхович А.В.

математика

Формування мотиваційного відношення учнів до своїх обов’язків на уроках математики.

 

 

20.

Котяш С.Л.

математика

Нові підходи до викладання математики в школі.

 

 

21.

Красько О.О.

інформатика

Розвиток самостійної творчої діяльності на уроках інформатики.

 

 

22.

Полейко Л.В.

інформатика

Організація навчальної діяльності молодших школярів на уроках інформатики в умовах змін.

 

 

23.

Жакун Ок.В.

Музичне мистецтво

Робота з обдарованими дітьми на уроках мистецтва.

 

 

24.

Бруяка М.М.

Трудове н-я, християнська етика

Формування духовно-морального світу особистості в Новій українській школі.

 

 

25.

Якимович Ф.Ф.

Трудове навчання

Проблемне навчання на уроках трудового навчання.

 

 

26.

Жакун Юр.М.

Фізична культура

Робота з обдарованими дітьми в умовах сільської школи.

 

 

27.

Жакун Юл.М.

Фізична культура

Робота з обдарованими дітьми в умовах сільської школи.

 

 

28.

Котяш Ок.І.

1 клас

Розвиток інтересу до знань у молодших школярів.

 

 

29.

Котяш Ол.С.

Початкові класи

Формування екологічної свідомості  молодших школярів в освітньому процесі.

 

 

30.

Олексійовець Л.Ф.

2-А

Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів.

 

 

31.

Жакун Л.І.

2-Б

Розвиток пізнавальної активності і самостійності молодших школярів.

 

 

32.

Котяш Л.О.

3-А

Використання технології «сторітелінг»на уроках у початковій школі.

 

 

33.

Котяш І.М.

3-Б

Нестандартні форми роботи на уроках як засіб формування комунікативних компетентностей учнів початкових класів.

 

 

34.

Полюхович М.П.

4 клас

Розвиток пізнавальної активності молодших школярів як один із аспектів компетентнісно-орієнтованого підходу на уроках.

 

 

35.

Турчик Т.А.

Початкові класи

Ігрова діяльність на уроках англійської мови в початкових класах.

 

 

36.

Годунко Н.І.

Образотворче м-во, ГПД 3клас

Мистецтво від душі і для душі.

Гра як засіб навчання та виховання молодших школярів.

 

 

37.

Гайдиш С.В.

ГПД 1клас

Організація спортивно-оздоровчої години в групі подовженого дня.

 

 

38.

Хомич Л.Є.

ГПД 4 клас

Гра як засіб пізнавальної активності школярів.

 

 

39.

Бородкіна Н.С.

ГПД 2 клас

Формування ключової здоров’язбережувальної компетентності школярів в умовах упровадження  Державного стандарту початкової освіти на ГПД.

 

 

40.

Красько С.Т.

Суспільні предмети

Рольові ігри на уроках історії.

 

 

41.

Котяш В.П.

психолог

Формування психологічної компетентності вчителя , що здійснює впровадження іновацій в освітній процес.

 

 

Погоджено

Заступник керівника з НВР   Людмила Котяш

 

11.03.2020р.