Звіт

директора Залузького НВК Котяша Леонтія Мироновича про функціонування та розвиток освітнього  закладу у 2018-2019 навчальному році

 

Шановні колеги, батьки, запрошені!

Згідно зі своїми функціональними обовязками та керуючись у своїй діяльності Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Статутом школи та чинними нормативно-правовими документами в галузі освіти Вашій увазі представляю звіт про діяльність директора НВК та про підсумки роботи НВК  за 2018– 2019 н.р. зокрема.

Мета мого сьогоднішнього виступу:
• зробити відкритою інформацію про життя НВК;
• посилити ресурс довіри з боку батьків;
• залучити батьків до участі щодо здійснення керівництва освітнім процесом.

           У 2018-2019 навчальному році педагогічні колективи  Залузького НВК: школи і дитячого садочка,  працювали  над виконанням статей Конституції України, нового Закону України «Про освіту» від 5 вересня 2017 № 2145-VIII,;  закону України «Про дошкільну освіту», Наказу МОН від 16.04.2018 №367 "Про порядок зарахування, відрахування і переведення учнів до державних і комунальних навчальних закладів для отримання повної загальної середньої освіти". Працювали  згідно Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту  НВК, Режиму роботи освітнього закладу  з метою забезпечення благополуччя дитини, реалізації її духовного, фізичного й  інтелектуального потенціалу, підвищення якості освіти, забезпечення рівного доступу до неї, підвищення соціального захисту всіх учасників освітнього процесу.

          На даний час у школі навчається 277 учнів і 14 учнів в Узліській філії І ступеня, у садочку виховуються -44  дитини.  Освітній процес у школі забезпечують 40 учителів, практичний психолог, педагог-організатор, завідуюча публічно-шкільною бібліотекою, медична сестра.  7 педагогів  мають звання «учитель-методист», 16 - «старший учитель» , 25 - спеціалісти вищої категорії,

6 учителів - спеціалісти першої категорії, 7 учителів - спеціалісти другої категорії;

2 учителі мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст».

 У дитячому садочку –вихователів-5, помічників вихователя-2.

З першого дня перебування  дитини у школі та садочку починається кропітка робота всього педагогічного колективу щодо створення комфортних умов для формування позитивної мотивації учнів до навчання, а дошкільнят – до адаптації в колективному середовищі.

Для результативного навчання в розпорядженні педагогів та учнів світлі класні кімнати, спортивний зал, їдальня, бібліотека, кабінет інформатики, обладнаний сучасною комп’ютерною технікою та  Інтернетом.У садочку також створені хороші умови для перебування та виховання дітей. Варто відзначити творчий підхід колективу ДНЗ щодо створення освітнього простору для дошкільнят.

  Навчання в школі проходило в п`ятиденному режимі в одну зміну. Для Олексієвець Ярослави навчання було організовано за індивідуальною формою вдома .
          Для учнів 1-4-х класів працювали  4 групи подовженого дня.

Рівень освіти забезпечувався  завдяки використанню освітніх програм, згідно з навчальним і робочим планами  НВК на 2018-2019 навчальний рік, наявності повного колективу висококваліфікованих педагогічних кадрів.

           Про якість  роботи педагогічного колективу свідчать результати участі учнів НВК в  різних конкурсах та в ІІ і ІІІ-ому етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.  У 2018-2019н.р. маємо 27 призових місць.

У ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного

конкурсу імені Тараса Шевченка

1.

Гайдиш Ангеліна Юріївна

5-А

Учитель -Котяш Лариса Опанасівна

2 місце

2.

Красько Анна

Василівна

6клас

Учитель -Котяш Лариса Опанасівна

2 місце

3.

Котяш Ангеліна Сергіївна

7клас

Учитель -Шворак Лілія Василівна

3 місце

4.

Котяш Оксана Ярославівна

8-А

Учитель -Котяш Людмила Лаврентіївна

2 місце

5.

Красько Владислав Олегович

9 клас

Учитель -Котяш Олександр Іванович

3 місце

6.

Красько Назар Вадимович

10 клас

Учитель -Котяш Лариса Опанасівна

1 місце і 3-є на обласному рівні

 

 ІІ етап Міжнародного конкурсу з української мови

імені Петра Яцика

Красько Назар Вадимович – 10 клас – 3-є місце

Олімпіада з технологій

 Калюш Діана Миколаївна – 11 клас - 3 місце , вчитель Бруяка Марія Миколаївна

Олімпіада з української мови і літератури

Красько Назар Вадимович 11 клас – 1 місце і 3-є на обласному рівні, учитель Котяш Лариса Опанасівна

Олімпіада з біології

Жакун Микола Юрійович-9клас-3місце, учитель Жакун Марія Трохимівна

Харін Артур Юрійович – 10 клас -2місце, учитель Жакун Марія Трохимівна

Олімпіада з географії

1.

Годунко Ярослава Миколаївна

8-А

3місце

Учитель-Лавор Юлія Віталіївна

2.

Красько Владислав Олегович

9клас

3місце

Учитель-Лавор Юлія Віталіївна

З астрономії

1.

Калюш Діана Миколаївна

11клас

2місце

Учитель-Жакун Валентина Федорівна

Олімпіада «Юне обдарування»- Природознавство

1.

Красько Артем Олегович

4-Б

3місце

Учитель-Котяш Ольга Сергіївна

Олімпіада з математики

1.

Красько Владислав Олегович

9клас

3місце

Учитель-Жакун Валентина Федорівна

2.

Красько Назар Вадимович

10клас

3місце

Учитель-Котяш Сергій Леонідович

Олімпіада з англійської мови

1.    

Котяш Оксана Ярославівна

8-А

3місце

Учитель-Котяш Валентина Миколаївна

2.

Красько Владислав Олегович

9клас

3місце

Учитель-Куришко Тетяна Василівна

3.

Красько Назар Вадимович

10клас

2місце

Учитель-Котяш Валентина Миколаївна

Олімпіада з хімії

1.    

Котяш Ангеліна

Сергіївна

7клас

3місце

Учитель-Жакун Марія Трохимівна

Олімпіада  з російської мови і літератури

1.

Красько Назар

Вадимович

10клас

1місце

Учитель-Жакун Наталія Опанасівна

Олімпіада  з інформаційних технологій

1.

Олексієвець Любов Миколаївна

11клас

3місце

Учитель-Красько Олег Олександрович

Олімпіада  з історії

1.

Красько Владислав Олегович

9клас

3місце

Учитель-Жакун Марія Василівна

Олімпіада з фізики

 

1.

Котяш Ангеліна

Сергіївна

7клас

    3місце

Учитель-Олексієвець Наталія Сергіївна

    Олімпіада з християнської етики:

1.Котяш Євген -5-Б клас – 2 місце,

2.

3.

учитель Бруяка Марія Миколаївна.

           Із сказаного, Ви, мабуть,  зрозуміли, що в  2018-2019 навчальному році високу результативність участі в олімпіадах, як і в минулі роки, продемонстрував Красько Назар (10 клас) – на рахунку якого 8 призових місць із двадцяти семи.

    Дякую всім батькам за дітей, які прославляють школу і своїх учителів у плані навчання.

 

          У 2018-2019 навчальному році школа брала участь у роботі Малої академії наук. На превеликий жаль, сьогодні переможцями ми похвалитися не можемо.

 

         У цьому навчальному році відмінниками визнано 30 учнів НВК. Їм було вручено Похвальні листи. Питання стимулювання відмінників буде озвучено на святі Першого вересня.

      

        У цьому навчальному році школу закінчило 17 учнів 11-го класу.

     За результатами ЗНО ми маємо таку картину: математика- середній бал – 7,3, а річний -9 балів; українська мова і література- 4,1бала, а річний бал -4,9. З української мови та літератури наші випускники встановили рекорд по оцінках низького рівня за всі роки здачі ЗНО: 4 двійки і 6 трійок. Як вчилися, такі знання і показали.

У Міністерстві освіти і науки переконані, що не можна оцінювати  якість викладання у школах виключно за рейтингом ЗНО.

Про це сказала міністерка освіти і науки Лілія Гриневич.

Цитую:Не можна оцінювати школи за результатами ЗНО, я категорично проти, це наша офіційна позиція.  Є школи, де діти з дуже забезпечених сімей. Це означає, що в них гарантований репетитор. Є школи, де беруть дітей талановитих за певним спрямуванням. Як можна результати фізико-математичного ліцею порівнювати зі звичайною школою? Міністерка пояснила, що для правильного оцінювання шкіл потрібні завдання, які визначають рівень компетентності, а не просто тести. Проте, підкреслила вона, завдання ЗНО не можуть бути такими, бо в старшій школі діти вчаться за старим стандартом. Тому не можна питати у випускників те, чого вони не вчили».

«ЗНО частіше показує заслуги репетиторів і спроможності батьків, а не рівень шкіл, — зауважили Лілії Гриневич.-  У свідоцтві досягнень, яке ми зараз даємо дітям 1-го класу, окрім знання таблички множення, уміння читати й писати, є ще такі критерії, як уміння брати відповідальність, уміння спілкуватися в групі та інші. Тому в ЗНО ми будемо трансформувати потрохи завдання, але це не можна зробити різко».

         Із цього навчального року ми запроваджуєм в НВК таку традицію: кращі учні нагороджуються  грамотою та їх прізвища   заносяться до Почесної книги "Золотий фонд Залузького НВК" у номінаціях "Наука", "Творчість"  та

"Спорт". Прізвища   таких учнів будуть погоджені на засіданні педагогічної ради в серпні 2019 року.

         Із нового навчального року ми запроваджуєм також реалізацію проекту « Шануємо кращих із кращих учителів, учнів та батьків».

 

Педагоги НВК у 2018-2019 навчальному році провели наступні колективні форми роботи для вчителів Дубровицького району:

Годунко Наталія Іванівна – майстер-клас для вчителів образотворчого мистецтва; Жакун Юлія Михайлівна – майстер-клас для вчителів фізичної культури; Котяш Людмила Лаврентіївна – практичний семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи  щодо  онлайн- самоосвіти педагогічних працівників.

Хочу відзначити, що наші освітні заклади: і школа, і садочок,  на даний час щодо онлайн- самоосвіти стоять на п’єдесталі першого місця в районі.Учителі проходять курсову підготовку в Інтернеті з різноманітних питань, найменування яких досягло цифри 30.

          

       У 2018-2019 навчальному році в рамках конкурсу педагогічної творчості були опубліковані  роботи вчителів: Годунко Наталії Іванівни – 2-е і 3-є місця в номінації «Образотворче мистецтво» та Жакун Марії Трохимівни -1-е місце в номінації «Хімія». У минулому навчальному році на конкурс було представлено 11 робіт учителів, 9 із яких у числі переможців і призерів.

    

     На святі Останнього дзвоника за активність, творчий підхід до організації освітнього процесу, спортивні досягнення  грамотами нагороджено 52 учні і 12 педагогів.

        

       Виховна робота у школі спрямована на  створення умов для реалізації творчого потенціалу особистості та виховання громадянської позиції. 

         Пріоритетними  напрямками виховної роботи у 2018-2019 навчальному році   було  визнано роботу з реалізації  програми національного виховання учнівської молоді Дубровиччини, а саме:

«Формування ціннісного ставлення до суспільства і держави»,

 «Формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей»,

«Формування ціннісного ставлення до себе»

    Для організації роботи щодо реалізації Програми  національного виховання учнівської молоді Дубровиччини на 2018-2019 навчальний рік був затверджений план  організаційно-практичних заходів   згідно якого класні керівники визначили проблемну тему для дослідження в системі їх самоосвітньої роботи, спланували виховну роботу з класними колективами згідно усіх розділів Програми та попередньо узгодивши їх з практичним психологом школи з метою ефективної роботи з питань правової освіти та превентивного виховання.    

      При проведенні діагностичного опитування членів методичного об’єднання класних керівників, з метою виявлення проблем у роботі,  класні керівники визначили утруднення з таких питань:  педагогічне керівництво та організація дієвого самоврядування, методика створення виховної системи в класному колективі.

Класні керівники підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у  роботі з вихованцями,  активні учасники акцій, проектів учнівського самоврядування. Але недостатньою є робота класних керівників щодо друку матеріалів з виховної роботи у фахових виданнях, мало приділялось уваги питанням методики роботи з батьками з профорієнтації, спільної діяльності школи і родини у формуванні особистості дитини , підтримки обдарованих дітей, зміцненню морального та фізичного здоров’я учнів, участі в ярмарці педагогічної творчості...

      

      Упродовж  навчального року в школі проводилася  правова профілактична робота, яка була спрямована на попередження правопорушень серед учнів шляхом виконання заходів, затверджених наказами по школі щодо реалізації загальнодержавних, обласних та районних Програм .               

    На достатньому рівні поставлена співпраця зі службою кримінальної поліції та службою у справах неповнолітніх. Упродовж 2018-2019 навчального року працівники правоохоронних органів чотири рази  відвідали школу та зустрілися зі школярами. Незважаючи на певну стабілізацію криміногенної ситуації серед школярів,  є проблеми, які не дозволяють в повному обсязі виконати поставлені завдання щодо запобігання правопорушень. Основними проблемами, які її ускладнюють серед неповнолітніх є: відсутність контролю з боку  батьків за дітьми у вечірній час; відсутнє чергування працівників поліції у вечірній час; вплив засобів масової інформації та інтернету, які порушують Закон України «Про суспільну мораль» у частині змісту рекламних роликів, кінематографу, періодичних видань (поширення елементів насильства та пропаганди «легкого способу життя»); незайнятість неповнолітніх у позаурочний час; безкарність; втрата інтересу до навчання.

       Приємно відзначити, що у школі жоден учень не стоїть на обліку у відділенні кримінальної поліції у справах дітей. У мікрорайоні школи не було зафіксовано грубих порушень Правил для учнів. Чітко ведеться облік відвідування учнями школи.

 Питання правового виховання у школі та організації профілактичної роботи з  попередження правопорушень та злочинності серед школярів розглядалося неодноразово на класних батьківських зборах, на нарадах при директорові,  у класних колективах, на засіданні учнівського комітету.

           З метою об’єднання зусиль педагогічного та учнівського колективів для добрих і корисних справ, щоб зробити шкільне життя змістовнішим і цікавішим, в НВК діє орган учнівського самоврядування «Лідер».

        У квітні 2018року  було проведено вибори Лідера учнівського самоврядування. Після проведення голосування  головою Учнівської Ради «Лідер»   обрана учениця 8- а класу Котяш Оксана.

     У складі учнівської Ради Лідерів  32 учні- представники від кожного класу. Діють такі центри: навчально-пізнавальний, спортивно-оздоровчий, громадсько-корисної діяльності, творчого розвитку. Керують ними лідери, а вчителі – координатори надають учням методичну і практичну допомогу, навчають планувати, організовувати та аналізувати роботу центру. 

    Засідання ради та її центрів проходить раз на місяць, а, в разі необхідності, частіше. На засіданнях  Учнівська Рада не тільки вирішує питання щодо плану роботи, але й організовує та проводить колективно-творчі справи.          

        Упродовж 2018-2019  н.р. Учнівська Рада працювала згідно з річним планом роботи та загальношкільним планом виховної роботи. Центрами  учнівського самоврядування  проводилися загальношкільні свята та заходи, тематичні лінійки, бесіди, конкурси,   члени учнівського самоврядування активно допомагали  адміністрації НВК та вчителям-  предметникам під час проведення загальношкільних заходів, волонтерської роботи, трудових десантів, акцій, олімпіад, систематично перевіряли стан збереження підручників учнями, ведення учнівських щоденників.

                За сприяння членів  учнівського самоврядування впродовж   2018-2019 навчального року були проведені :

·       Свято Першого дзвоника « Країна дитячих мрій»;

·       Благодійні акції «Діти-дітям», «Твори добро», під час яких  були зібрані та відправлені у дитячі будинки Донецької та Луганської областей книжки, шкільне приладдя,солодощі;

·       Урок «Стопбулінг» за участю провідного спеціаліста Дубровицького ДРАЦС Говного управління юстиції в  Рівненській області Жакун Наталії Володимирівни.

·       Олімпійський тиждень, у програмі якого були спортивні конкурси та змагання, веселі перерви , велопробіг « Від школи до школи»;

·       Флешмоб « Хай завжди буде сонце», конкурс малюнків на асфальті «Ми голосуємо за мир» до Міжнародного дня миру;

·       Акція «Подаруй дитині сім’ю » до Дня усиновлення;

·       Свято «Для Вас,учителі!»;

·       Шкільний конкурс «Котигорошко»;

·       Тематичні заходи до Дня Захисника Вітчизни: історико- літературна композиція «Україна- мати. Умій її захищати», спортивне свято « Нумо, козачата», зустріч з учасником  бойових дій Комарем А.А.;

·        « Вечір веселих творчих завдань»;

·       Виставка – конкурс виробів із природних матеріалів «Казка в гості до нас завітала»;

·        Тематична лінійка «Я маю право на життя, я мушу гідно жити»;

·       Заходи  до Дня української писемності і мови : виставка літератури

« Там, де живе рідна мова, живе український народ», літературно- музична композиція « О мово рідна,що без тебе я!»;

·       Екскурсія до пожежної частини в м. Дубровиця;

·       Тиждень безпеки дорожнього руху

·        Конкурс малюнків «Ми різні, але ми рівні» до Дня толерантності,

·       Акції « Від щирого серця даруєм доброту», «Добро повертається», виставка -конкурс дитячих малюнків «Добро починається із тебе» до Всесвітнього дня доброти ;

·       Тиждень протидії булінгу : акція «Школа – територія вільна від булінгу», презентація робіт учівської ради  щодо протидії булінгу;

·       Віче-реквієм «Герої не вмирають», виставка- роздум «Тільки вільні творять майбутнє» до Дня Гідності і Свободи;

·       Загальношкільний конкурс «Хто зверху?»,

·        Творча акція «Малюнок на  фронт», «Лист солдату»;

·       Акція «Незабудки пам’яті» , мітинг-реквієм « Свіча пам’яті» до Дня пам’яті жертв Голодомору;

·       Заходи до Міжнародного дня боротьби із СНІДом : актуальний діалог  «Відверта розмова про СНІД»; підготолено та розповсюджено інформатичні буклети, виставка «Проінформований , отже - попереджений», акція «Червона стрічка»;

·       Коференція партнерів: батьки- учителі-учні;

·       Загальношкільна акція «Ланцюжок добрих справ», виховний захід «Врятує світ лише доброта»;

·       Зустріч старшокласників із працівниками поліції;

·       Зустріч за круглим столом із працівниками Дубровицького РВК

 « Збройні  сили України. Вчора, сьогодні, завтра»;

·       Акція «Новорічно-різдвяний подарунок воїнові»,

·       Загальношкільна акція «Подаруй дитині свято»,під час якої зібрано та відправлено солодкі гостинці діткам із Луганської області;

·       Заходи до Дня вшанування учасників ліквідації авараї на ЧАЕС: тематична виставка «Плач мертвої зони»;

·        Свято для молодших школярів «Чарівна казка святого Миколая»;

Новорічні ранки та розважальні програми; виставку учнівських робіт « Новорічна композиція», «Новорічна ялинка», «Ялинкове диво», «Замість ялинки – зимовий букет».

·       Загальношкільний фестиваль колядок,щедрівок,вертепів «Різдвяні піснеспіви»;

·       Історико - літературна композиція «Соборна мати Україна»,

·       Загальношкільна акція «Віночок єднання»,

·       Історичне досьє «Недооцінений урок історії.Крути», учнівська конференція,

·       Зустріч випускників,

·        Зустріч з воїнами – афганцями району, виставка «Пам’ять»,

·        Традиційний  волейбольний турнір на приз воїна – афганця Петра Котяша,

·       Відзначення дня Українського герба - виставка робіт  «Герб України»,

·       Заходи до Дня Пам’яті Героїв Небесної Сотні - літературно-музична композиція  «Герої не вмирають»,

·       Заходи до Міжнародного  дня рідної мови,

·       Подорож у  країну Здоров’я,

·       Свято- конкурс « Нумо, дівчатка» для учнів 1-4 класів;

·       Шевченківські дні,

·       Екологічний квест «Знай, люби та бережи» для учнів 2-4 класів,

·       Загальношкільний Урок Пам’яті «Нам потрібне мирне небо!» до  Дня Пам’яті та примирення,

·       Фестиваль «Вишивала мама вишиванку»,

·       Свято Останнього дзвоника.

Члени центрів допомагали у проведенні заходів із вшанування учасників бойових дій, упорядкування Обеліска Слави та могил Невідомих солдатів.

За сприяння членів учнівського самоврядування учні

1-11 класів брали участь у трудових десантах: «Мій клас - найкращий»,  «Шкільне подвір’я», «Наше село – чисте село», «Моя клумба» та екологічних акціях «За чисте довкілля», «Посади дерево», «Школа- наш дім» .

Прес-центром у шкільній газеті «Ровесник» і на сайті НВК висвітлюється інформація про життя закладу, тематичні дні, свята, досягнення учнів.

Члени самоврядування брали участь у районних та обласних конкурсах, олімпіадах, де займали призові місця: агітбригади « За здоровий спосіб життя» і «Набат» - у районному конкурсі агітбригад; команда   «Воїни сонця»  - у військово -  патріотичній грі «Джура»,  районних та обласних  мистецьких, спортивних, творчих конкурсах та змаганнях .

 Підготовлено проекти « Знай і люби свій край», «Дзвенить струна народна», « Школа –територія вільна від булінгу», виготовлено та розповсюджено буклети та інформаційні листівки;

 розроблено учнівську Програму Розвитку свого села.

Голова Учнівської Ради «Лідер», Котяш Оксана-8-А клас, постійно брала участь у засіданнях районної ради учнівського самоврядування, стала дипломантом районного конкурсу «Лідер -2018р.» та учасницею обласної школи Лідерів. У районному  конкурсі « Лідер районної організації старшокласників» виборола посаду заступника Лідера районної організації старшокласників;  у районному конкурсі «Мрії і реалії про рідне село» , за схваленням сільського голови Віктора Миколайовича, стала  призером.

У районному конкурсі проектів «Один день із життя дорослого» Котяш Оксана також серед  призерів.

    З початку 2018-2019 навчального року учні керувалися принципами власної ініціативи та бажанням кожного удосконалювати себе як всебічно розвинену обдаровану особистість. Заходи, у яких беруть участь діти, проводилися згідно плану виховної роботи на поточний рік,  календаря знаменних дат та з урахуванням ініціативи учнів НВК.

    Завдяки самоврядуванню,  у школі є всі умови для згуртування учнівського колективу, їх самостійності, творчості. Учні стають більш  впевненішими у собі,  своїх словах, вчинках, поведінці, що є помітним з кожним роком все більше. 

          На рівні району та області маємо такі результати:

 Районне спортивно- туристське свято «Котигорошко» -  І місце у конкурсі огляду строю і пісні «Червона калина»;

 Районний конкурс агітбригад «Молодь обирає здоров’я» - ІІІ місце;

Районний конкурс   плакатів « Молодь обирає здоров'я » - І місце;

Районний конкурс «Новорічна ялинка» -ІІІ місце.

Районний конкурс «Знай і люби свій рідний край» - ІІІ місце,

 Міжрайонний етап  військово -  патріотичної  гри «Джура»- ІІІ місце,

Взяли участь у районній виставці « Великодня писанка». 

   

      Яскравим святом у школі став фестиваль перших класів НУШ. У нас він був наймасовішим, різноманітним, цікавим для дітей. Варто відзначити вчителів, які читають години в 1-х класах, і подякувати батькам за активну участь.

     Пріоритетом у школі є розвиток творчих здібностей учнів, тому з метою активізації інтересів учнів до художньої творчості, формування духовного світу людини, розвитку почуттів і сприймань дитини, удосконалення вмінь самореалізації в творчій пошуковій діяльності, виявлення обдарованих дітей  упродовж року в школі діяли предметні гуртки, гуртки естетичного та природничого напрямків, спортивні секції, зокрема: «Цікава математика», «Піфагорійці»,  «Юні мовознавці», «Говоримо англійською», «Історичне краєзнавство»,сучасного танцю, вокального співу, секції з волейболу. Заняттями в шкільних гуртках охоплено 110 уч­нів (67 % учнів школи). Прикро, що вихованці гуртків не дуже активно брали  участь у районних конкурсах.

        Виходячи з вищесказаного, можна зазначити, що виховна діяльність у школі поряд з позитивними моментами ще має деякі недоліки, над якими потрібно спільно працювати і вчителям, і учням, і батькам. І це нормальний процес, бо, як відомо, світ не стоїть на місці, він постійно змінюється, змінюючи нас і наше ставлення до нього.

       На недостатньому рівні залишається проблема висвітлення класними керівниками своїх досягнень у засобах масової інформації та їх участі в ярмарці педагогічної творчості. У 2019-2020 навчальному році потребує посиленого контролю організація роботи з батьками.

       Проблемою є проведення тематичних  та вечорів відпочинку: учні хочуть,  щоб вони проводилися після заходу сонця, а у вечірній час проблемно для класних керівників, оскільки,  з метою безпеки, треба кожного учня, особливо дівчаток,  проводити додому. Над цим питанням ми працюємо, виробляється проект « Вечір у школі разом з батьками». Як його будемо реалізовувати, повідомимо у серпні-вересні. Надіюся на батьківську підтримку і допомогу.

     Основними масовими заходами в ДНЗ були: День дошкільника, Свято осені, Новорічне свято, Колядки, щедрівки,Свято зустрічі весни, Свято мами, Спортивне свято і Випускний бал.

      

     Аналізуючи підсумки виховної роботи за навчальний рік,  слід зазначити, що всі заходи   були спрямовані на підвищення якості й конкурентоспроможності освіти, вирішення стратегічних завдань, що стоять перед національною системою освіти в нових економічних і соціокультурних умовах, інтеграцію її в європейський і світовий освітній простір.

 

Упродовж  2018-2019 навчального року проводились спортивно-масові заходи, метою яких було: зміцнення здоров’я, засвоєння високих моральних якостей, потреби до систематичних занять фізичними вправами, готовності до праці і захисту Батьківщини. Учні НВК брали активну участь у спортивних заходах районного та обласного рівнів:

Районний турнір з волейболу серед 7-9 класів у Заслуцькому НВК -2місце;

Районний турнір з волейболу серед дівчат 7-11 класів у Сварицевичах -2місце;

Районний турнір з волейболу серед хлопців на приз воїна-афганця М.Пігаля в Удрицьку – 1 місце;

Районний турнір з волейболу серед хлопців у Миляцькому НВК -1місце;

Районний турнір з волейболу на приз воїна-афганця Петра Котяша -1місце;

Районний турнір з волейболу серед дівчат у Залузькому НВК -2місце;

Районний турнір з волейболу серед дівчат в Осові -2місце;

Районний турнір з волейболу серед дівчат 7-11класів в Удрицьку -3місце;

Районний турнір з волейболу серед хлопців 7-9класів – 1місце;

Районні змагання  з волейболу серед хлопців- спартакіада школярів у м.Дубровиця- 1 місце;

Районні змагання  з волейболу серед дівчат - спартакіада школярів у м.Дубровиця- 2 місце;

Обласні зональні змагання з волейболу серед хлопців у залік Спартакіади школярів -1місце;

ІІІ-ій етап змагань з волейболу серед хлопців у залік Спартакіади школярів  у м. Володимирець -3місце;

Кубок району з волейболу серед дівчат у м.Дубровиця -2 місце;

Районні зональні змагання з футболу на приз клубу «Шкіряний м’яч» серед хлопців 2006-2007р.н. -1місце;

Фінальні районні зональні змагання з футболу на приз клубу «Шкіряний м’яч» серед хлопців 2006-2007р.н. -2місце;

4-й етап Всеукраїнських змагань з футболу на приз клубу «Шкіряний м’яч» серед хлопців 2005р.н. у  м. Рівне – Жмура Митрофан -3місце;

Районні змагання з футболу на приз клубу «Шкіряний м’яч» серед дівчат 2005-2006р.н. -2місце;

Районні змагання з футболу на приз клубу «Шкіряний м’яч» серед дівчат 2006-2007р.н.  у м. Дубровиця -3місце;

Обласні змагання з футболу на приз клубу «Шкіряний м’яч» серед дівчат 2006-2007р.н.  у м.Сарни – Шевня Альбіна і Шинкар Юлія -1місце;

Районний  турнір з міні-футболу «Поліські надії 2019» серед юнаків 2006р.н. і молодших у Жаденському НВК – 2 місце;

Зональні районні змагання з футболу серед збірних шкіл у залік Спартакіади школярів -1місце;

Фінальні районні змагання з футболу серед збірних шкіл у залік Спартакіади школярів  м. Дубровиця -1місце.

Учитель фізичної культури Жакун Юлія Михайлівна стала переможцем конкурсу Кличка «Посилка успіху», була учасником спортивних тренінгів у місті Києві.

Залузький НВК за підсумками спортивно-масової роботи піднявся на третю сходинку серед освітніх закладів  району.

 

Проблемою в нас залишаються мобільні телефони.Виданий наказ про заборону діяв недовго. Будем повторно обговорювати це питання і , скоріше всього, облаштуєм скриньки для поміщення телефонів на уроці.

 

Упродовж 2018-2019н.р. оздоровлено всього 20 учнів із багатодітних та малозабезпечених сімей.Шановні батьки! У кого є можливість, діставайте путівки, оздоровлюйте своїх дітей, тому що для школи це є великою проблемою.

 

      Відповідно до статті 76 Закону «Про освіту» в НВК діє психологічна служба, що забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань.

   У своїй діяльності психологічна служба керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, а також  Положенням.

     Діяльність психологічної служби здійснюється практичним психологом згідно перспективного плану у відведеному для цієї ділянки роботи кабінеті.

       Напрями діяльності практичного психолога:

діагностика - виявлення причин труднощів у навчанні,

інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації;

вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;

профілактика - своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості,міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;

корекція - усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;

консультування - багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;

просвіта - формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

За результатами проведених діагностик можна констатувати, що 100% першокласників та 100% п’ятикласників успішно адаптувалися до нових соціально-педагогічних умов;  всі учні 4-х класів готові до навчання в 5-му класі; випадків раннього узалежнення не виявлено; знання школярів про здоровий спосіб життя – є достатніми, однак багато опитаних сумніваються у дотриманні  здорового способу життя або не дотримують його (64% проти 36% осіб, які вважають, що дотримуються здорового способу життя). Діти в навчальному закладі почувають себе комфортно – це підтвердили 89% респондентів.

    Звернень до психологічної служби щодо наявності булінгу та випадків домашнього насильства не було.

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:

•  через покращення якості, удосконалення освітнього процесу;

•  використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, залучення до навчання комп’ютера, мережі Internet;

•  підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків;

•  підготовка учнів до участі в зовнішньому незалежному  оцінюванні.

 

Щодо зміцнення матеріально-технічної бази НВК у 2018-2019н.р.,то:

було належним чином облаштовано освітній простір перших класів нової української школи завдяки державному забезпеченню і професіоналізму вчителів Олексійовець Людмили Федорівни та Жакун Людмили Іванівни. Завдяки спонсорам, поміняли на добротні вхідні двері в приміщення школи і поставили добротні лавки у фойє. Придбали 3 учительські столи; відгородили приміщення для зберігання взуття та одягу учнів 1-Б класу; облаштували другий вихід з другого поверху, придбали два плазмових телевізори для фойє та актового залу. Вони будуть належним чином робочими з нового навчального року.

У рамках підготовки до нового навчального року планується за бюджетні кошти: ремонт підлоги в актовому залі (30%); розмальовка другого виходу з другого поверху; облаштування алеї випускників та вбиралень окремо для хлопців і дівчат на першому і другому поверхах; питного фонтана , а також освітнього простору для учнів 1-го класу НУШ 2019-2020н.р.; провести косметичний ремонт сходів перед школою і флагштока.

Найближчим часом розпочнеться будівництво стадіона із штучним покриття.

 

Шановні присутні!  Я назвав найважливіше, що було проведено в НВК упродовж 2018-2019 навчального року. За кадром залишилася щоденна рутинна робота педагогічних колективів та обслуговуючого персоналу. Не все було гладко, не все було спокійно, як на перший погляд здається.

Ми всі - люди, маємо право на помилки, на яких вчимося, які намагаємося не повторювати.

Успіхи школи і дитсадка - це не мої особисті успіхи, а успіхи всіх учасників освітнього процесу, це успіхи нашого закладу.

Щиро вдячний усім за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість, за вклад кожного у виконання своїх обов’язків. Все це заради наших дітей, бо діти – то є оцінка нашого життя, його зміст і продовження. Ми повинні дати їм все найкраще, виховати їх добрими, розумними і щасливими.

Тож будьмо завжди разом – школа, сім’я, громадськість. Надіюся на  подальшу  співпрацю. Усім нам бажаю  миру, добра, щоб діти зростали толерантними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими, але, найголовніше, гарними людьми, здатними допомогати, розуміти, підтримувати і поважати батьків і вчителів.