Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

 

Організація навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами здійснюється з урахуванням завдань, визначених Указами Президента України, дорученнями Уряду, нормативно-правовими актами, листами Міністерства освіти і науки України. Під час організації інклюзивного навчання керуємося чинними нормативноправовими актами Кабінету Міністрів України, інструктивно-методичними матеріалами та листами Міністерства, які розміщені та постійно оновлюються на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua) у рубриці «Освіта дітей з особливими потребами». На засадах демократизації постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2016 р. за №671 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» приведено у відповідність до державного зразка документ про отриману освіту дітей з інтелектуальними порушеннями. Зокрема встановлено, що учням з інтелектуальними порушеннями видається свідоцтво про базову загальну середню освіту за спеціальною програмою. Учням з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня видається довідка про закінчення повного курсу навчання за спеціальною програмою. Участь батьків та родини в навчально-реабілітаційному процесі обов'язкова та є необхідною умовою ефективності навчання й реабілітації дитини з особливими потребами. Для безперешкодного доступу до закладу осіб з обмеженими фізичними можливостями обладнано поручнями.